Re: PYTANIA O RAMY

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 08:55:07 MET DST

> zalezy do czego chcesz tego ramu uzywac? gry raczej DDR, _czasami_ przy
> obrobce grafiki lepiej miec wiecej kosztem ilosc - ale to ew. przy
robieniu
> bilbordow gdzie plik z obrazem ma giga:)
chyba więcej kosztem szybkości.... A poza tym to wcale nie trzeba robić
blibordów aby potrzebować 1 G RAMu.
Wystarczy normalne DTP..... (A5, A4 A3 i te sprawy)

> dla szarego uzytkownika moze nie... ale dla "znajacych" sie jest i to
duza,
To tak jak mieć Mercedesa i Volkswagena, obydwoma można jeżdzić równie
szybko, ale.....
Samsung ostatnio ostro wchodzi na rynek pamięci, miejmy nadzieję, że będą
lepsze niż ich "pamięć masowa"....

> warto zaplacic pare groszy wiecej za dluzsza gwarancje, jakosc wykonania
> (czyt. krecalnosc), ogolnie lepsze parametry...
Tu się zgadzam, zwłaszcza, że różnice są na ogół niewielkie.