Re: PYTANIA O RAMY

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 02:37:16 MET DST

> 1. Co lepiej kupić: 512 RAMu DDR PC-333 czy
> 1024 RAMu DIMM PC-133 ????

zalezy do czego chcesz tego ramu uzywac? gry raczej DDR, _czasami_ przy
obrobce grafiki lepiej miec wiecej kosztem ilosc - ale to ew. przy robieniu
bilbordow gdzie plik z obrazem ma giga:)

> 2. Czy są jakieś wielkie różnice między RAMem
> Kingston'a , Wilka, Samsunga i noname'mi ???

dla szarego uzytkownika moze nie... ale dla "znajacych" sie jest i to duza,
warto zaplacic pare groszy wiecej za dluzsza gwarancje, jakosc wykonania
(czyt. krecalnosc), ogolnie lepsze parametry...

> 3. Sorki za lamerstwo.

ic łokej:)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -