Re: braki w amd

Autor: Artur Pogłódek (partur_at_enter.net.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 09:55:45 MET DST

Mam Athlona Thunderbird 1.33(czyli gorącego jak ch...) i zwykły aluminiowy
wentylator Titan TTC-D5. I jakoś nie narzekam żeby się przegrzewał, wieszał
czy wyczyniał inne cuda. A wentylek na cpu jest cichy i bardziej przeszkadza
mi ten na karcie graficznej. Jak cię stać to kup sobie P4 2,53Ghz i nie
marudź na liście.

Artur partur_at_enter.net.pl