Re: braki w amd

Autor: Krzysztof (zajkomi_at_yahoo.com)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 05:51:19 MET DST

> Inwestowanie w AMD, to tak jak kupic samochod, w ktorym producent nie
> zainstalowal: czujnikow i wskaznikow: cisnienia oleju, temperatury,
> ladowania akumulatora, bo jest wyrachowany sknera.
> Ja takiego auta nie kupie.

No i mamy lidera w wyścigu po Najgłupszy Post Miesiąca :).

Nie mam nic przeciwko AMD ale jak czytam te posty:
"czy ta temperatura procka nie zaduza?"
"jaki wiatrak kupic?"
"a nie zapomnij pozmarowac procka pasta i to koniecznie srbrna"
to jestem zadowolony, ze mam intela i jestem wolny od tych wszystkich
problemow.
Jak do ceny AMD dodasz koszty wiatraczkow, past, radiatorow, wyciszania tych
wiatraczkow, jakies dodatkowe dziury w obudowie, czas stracony na
eksperymenty plus strach, ze procek sfajczy sie, to dojdziesz akurat do ceny
za intela.
K.