Re: Kiedy AMD przejdzie na 0.9um ???

Autor: PasZczAk (paszczak_at_z.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 19:29:03 MET DST

> Powiedzcie mi jedno, dlaczego posiadacze AMDekow nie zaczynaja na grupie
> watkow o wyzszosci ich prockow nad pentiumami?

Bo z reguły ktos kto ma ( a kiedys tak było ze kto miał AMDka to był ten co
cos wiedział...mam dobry text kiedy kilka lat temu byłem posiadaczem K6-2
300 a potem 333 (swoja droga niezle) rozmawia dwoch moich kumpli
-Wiesz kupiłem sobie nowego celerona 300...
-taaa ?
-niom ale koles chciał mi wcisnac podrobe iNtela jakies AMD K6 toto pewnie
ruska produkcja... !

Normalniemało sie nie przewrociłem... dla niektorych kiedy istniały tylo
celki ;p

--
Pozdrawiam
Kuba Paszkowski | www.paszczakwww.prv.pl | GG:310200 |