Re: Kiedy AMD przejdzie na 0.9um ???

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 13:34:27 MET DST

Rafał Tomasik wrote:

> osobiście sie z tym nie zgadzam,
> ja mam procek intela i wcale, a wcale nie jestem sflustrowany :-)
> wiecej powiem - ciesze się z tego bardzo i gdybym miał złożyć/rozbudować
> kolejny raz swój komputer to oczywiście z procesorem intela :-)
> konfiguracje na tym procku poleciłem też moim znajomym
> i też sobie chwalą ...
>
> AMD może jest i lepszy, tego nie podważam (nie uważam siebie
> za fachowca mimo tego iż moja praca związana jest z mocnymi
> maszynami - głównie SUN) ale co by nie było zawsze będę wolał
> mieć INTELA :-)

Your choice. Do tego nic nie mam. Denerwuja mnie ludzie, ktorzy przylaza
na grupe i jecza, ze AMD musi byc do dupy bo jest tanszy. Sam osobiscie
wielu znajomym skladalem piece na intelinach. Ja jednak nie kupie intela
za zadne skarby, chyba, ze juz nie bedzie lepszego wyboru na rynku tak,
jak to w obecnej sytuacji jest. Pamietam, lata temu moj pierwszy piec to
p100 intela. Ale wtedy AMD czy Cyrix ze swoimi namiastkami 586 czy K5
nie mialy nawet szans umyc nozek prockom intela. Teraz AthlonXP rzadzi i
nic nie potrafi przekonac mnie do P4.

Nie uwazam wszystkich posiadaczy piecow na procach intela za
sfrustrowanych. Jedynie tych, ktorzy szukaja pocieszenia probujac
wszczynac krucjaty przeciwko czemus o czym pojecia bladego nie maja.
Kazdy kupujacy dany procesor powinien wiedziec, na co sie decyduje i co
  mu jest potrzebne. Jesli wybral intela - jego sprawa, jesli AMD, tez
jego sprawa.

Powiedzcie mi jedno, dlaczego posiadacze AMDekow nie zaczynaja na grupie
watkow o wyzszosci ich prockow nad pentiumami?

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/