Re: Mysz optyczna czy radiowa ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 10:50:15 MET DST

Użytkownik "Paweł Wołkowicki" <pwolkowicki_at_klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:aj904m$inh$1_at_news.tpi.pl...
> Właśnie Boa. Sądzę, że chodzi o dylemat: radiowa - podczerwień, bo
radiowa -
> optyczna, to żaden dylemat, gdyż chodzi o zupełnie co innego ;)

Niezupelnie, gdyz w tej samej cenie mozesz miec albo optyczna-kablowa albo
radiowo-kulkowa. Optyczna-radiowa jest juz sporo drozsza, ale sie nad taka
zastanawiam, i jeszcze zeby miala akumulatorek, bo troche drogo mi wychodzi
eksploatacja a4techa kulka-radio....(co 3-mce).

A jak juz sie podczepilem do watku, to jest jakas optyczna radiowa z 2
scrollami, bo i Logitech i MS (sklaniam sie raczej ku wspomnianemu przez
kogos Wireless Explorerowi) maja 1 scrolla.

pzdr
Zbyszek