Zdalny twardy restart

Autor: HS (hariseldon_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 12:28:28 MET DST

Witam,

Czy ktoś z grupowiczów ma pomysł na zdalne twarde zrestartowanie
serwera Windows 2000 (karty sieciowe WakeOnLAN jeśli to istotne),
który wywalił BlueScreena i nie reaguje na cokolwiek?

Wiem, że istnieją karty do zdalnego zarządzania na poziomie
hardware'owym, ale to mnie nie urządza...

Myślałem ewentualnie o jakimś podłączanym do sieci urządzeniu,
które byłoby w stanie przerwać i zewrzeć ponownie obwód
elektryczny... ale jestem otwarty na wszelkie propozycje.

Ktoś używa/słyszał/widział w akcji coś takiego?

HS