Re: pirackie oprogramowanie

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 13 Aug 2002 - 10:38:57 MET DST

> A nie bedzie prosciej przeszukac rejestr i wywalic wszystke wpisy
> dotyczace acada? na pewno deinstal nie usunal wszystkich :P

Na pewno programista umieścił te wpisy w gałązkach Autodesk i pewnie jeszcze z
dopiskiem "Usuń to". Tak to naprawdę proste! :-)

A tak na serio to zabawa AutoCADem jest dość nudna.
Jeżeli potrzebujesz do pracy to niestety najprostszym i najlepszym wyjściem
jest zakup. Niekoniecznie AutoCADa.
Dobre programy 2D można kupić za ok. 1000zł (np Autosketch). W ostateczności na
początek można użyć IntelliCADa - wersja próbna 100% zgodności z pełną i wysoka
zgodność z AutoCADem na 1000 uruchomień.

pozdrawiam
Sławek