Odświeżanie ekranu GF256DDR pod Win98SE

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 10:36:07 MET DST

Hej!

Sprawa jest pewnie dosyć stara i pewnie już była wałkowana na grupie:

Konfiguracja:

PIII 650,
Abit BE6,
RAM 384 MB,
Winfast GF 256 DDR,
Samsung 700IFT
WIN 98 SE PL.

Problem polega na tym, że wszystkie Detonatory powyżej wersji 6.50
( ta wersja ma już chyba dwa lata ) w momencie inicjacji pulpitu Windows
w czasie ładowania systemu przyjmują jako częstotliwość "optymalną"
zawsze
60 Hz !!! Później jest wszystko OK. Tzn. można sobie zmienić
rozdzielczość
i częstotliowość "optymalna" rzeczywiście jest optymalna.
Jeśli natomiast mam ustawioną inną częstotliwość np. 72Hz to pulpit po
załadowaniu systemu
rzeczywiście odświeża się w tej częstotliowości.
Co mam robić ? Męczy mnie to wieczne gmeranie w opcjach rozdzieloczości
po każdorazowym
załadowaniu systemu. Od razu mówię, że częstotliowośći inne niż
optymalne mnie nie interesują. Przy 1600x1200 optymalna to 75Hz - dla
wzroku to minimum.
A pracując na driverach 6.50 tracę w końcu na wydajności 3D.
Wiem, że Nvidia wydała kiedyś jakiś patch, ale był on dla Win2k.
Help !

Rafał Kumorek