Re: SKANER-PYTANIE

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 09:39:21 MET DST

> Tak się złożyło ,że jutro muszę zeskanować książkę ale że nie mam skaneru
to go > sobie rano kupię ,może ktoś powie czy te najtańsze skanery (mówię tu
o kwocie
> pomiędzy 200-300 zł)są coś warte i czy nie będę miał potem wrażenia ,że
kupiłem
> nic nie wartą zabawkę.
> Na co zwrócić uwagę przy zakupie ?
> Bardzo dziękuję jeśli ktoś mi coś podpowie ,ja się w ogóle na tym nie
znam.
> pozdrawiam serdecznie.

Musisz być świadomy, że za kwotę, którą wymieniłeś nic dobrego nie kupisz,
ale do zeskanowania książki przez OCR się nada. Sprawdź więc przed zakupem,
czy do skanera dołączony jest jakiś soft OCR, np. FineReader, Recognita itp.

Arkhan.