Re: Mysz optyczna czy radiowa ?

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 09:38:42 MET DST

> Witajcie.
>
> Która z nich jest praktyczniejsza ? Może wymieniłbym zwykłą na jakąś z tych
> i niedrogą.

Ogolnie mysz radiowa jest lepsza niz mysz na podczerwien. Mialem na
kabelu a mysz na stoliczku. Ile razy zachaczalem o kabelek i mysz
ladowala na podlodze nie wspomne. Kupilem logitecha radiowego, oem
za 120zl - niecale. Doskonala.
W pracy mam optyczna kabelkowa logitecha. Pewnie ze lepsza niz kulkowa
ale nie do przesady.
Czytalem ze optyczna radiowa zuzywa baterie z miesiac max dwa.
Moja radiowa chodzi juz pol roku i moze pochodzi jeszcze drugie tyle na
tych samych bateriach. W tym czasie tylko raz czyscilem kolke.
Logitechy nie przywieraja brudu tak mocno jak inne.

Kiedys mialem w pracy oryginalne myszy microsoftu. Wytrzymaly rok i
wszystkie trafily do smieci. Logitechy sluza juz 4 lata i nie widac
pogorszenia jakosci.

pozdrowko
Tom