Re: ASUS P2B + ......

Autor: wik_at_wbp.zabrze.nomorespam.pl
Data: Tue 13 Aug 2002 - 09:41:56 MET DST

Arek <gadget4_at_go2.pl> wrote:
: Regulator napięcias na rdzeń procesora umożliwia tylko 1,8 V czyli
: wszystkie celki powyżej 566 MHz odpadajš no czyba że lubisz ryzyko to
: możesz włożyć nawet celka 1000 tylko nie z literkš A bo to już
: tualatin i V core 1,45 V niewspominajšc już o szynie GTL+ 1,25 V
: .Swojš drogš ja kiedy? założyłem celka 633 do takiej płyty i
: wystartował tylko po minucie od uruchomienia radiator był bardzo
: goršcy

Tak, ale chyba nie doczytales dokladnie. Ja pisalem o przejsciowce.
Przejsciowka zmienia napiecie w jakis automagiczny sposob- tak ze celeron
1200 dziala bez problemu.

wik