Re: ASUS P2B + ......

Autor: Arek (gadget4_at_go2.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 09:59:05 MET DST

Regulator napięcias na rdzeń procesora umożliwia tylko 1,8 V czyli
wszystkie celki powyżej 566 MHz odpadajš no czyba że lubisz ryzyko to
możesz włożyć nawet celka 1000 tylko nie z literkš A bo to już
tualatin i V core 1,45 V niewspominajšc już o szynie GTL+ 1,25 V
.Swojš drogš ja kiedyœ założyłem celka 633 do takiej płyty i
wystartował tylko po minucie od uruchomienia radiator był bardzo
goršcy

Pozdrawiam Arek