k7s5a

Autor: :-\) (waldek.gol_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 07:20:01 MET DST

Mam od prawie roku płytę główną k7s5a z lanem i zintegrowanym dźwiękiem.
Dopóki się nie bawiłem grami wszystko było ok. Od niedawna zauważyłem dziwne
rzeczy dziejace się z dźwiekiem w trakcie uruchamiania gier - albo wogle nie
działa albo się zawiesz komp. Czy ktoś miał podobne sensacje z tą płytą i
czy potraficie mi poradzić. Nadmieniam że mam sflaszowany najnowszy bios i
to rownież nic nie pomogło.