Re: Monitor 17'

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 14:05:14 MET DST

> Jeśli te monitory co do których masz porównanie pracują na identycznym
> sprzęcie i maja identyczne ustawienia (rozdzielczość, odświeżanie itp.) to
> gratuluje dobrego oka ! :-) bo ja nie widzę różnicy (pracuje w sklepie).
> Cena G220 to owszem 1300zl ale netto.
> Co prawda ty moisz teraz o G200 więc już nic nie wiem .
> Wiem jedno SONY są strasznie drogie , i nie trzeba kupować SONY aby mieć
dobry monitor :-)

Ale na CTX to mnie nie namówisz, dla mnie (to moje prywatne zdanie) firma
CTX, podobnire jak LG w ogóle nie jest rozważana jeśli chodzi o monitory.
ALe z pewnością są ludzie, którzy z tym się nie zgodzą i z pewnością firmy
te produkuję pewne modele naprawde dobre.
Mój następny monitor (prywatnie mam NECa, topową 17, 3 lata temu) z pewnoś
cią zamknie się w trójce: NEC, IIYAMA, SONY.

eMKa