Re: Temperatura Athlon XP 1700+

Autor: >no__name< (xtd_at_go2.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 13:45:42 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <cattomcat_at_hotmail.com> napisał w wiadomości

> Gdy nic nie robilem (nie w upaly) to mialem 53 stopnie (obciazenie na
> pol gwizdka).
> Obkleilem obudowe od srodka korkiem (obudowa przestala byc radiatorem).
> Dodalem wiatrak wdmuchujacy z przodu i wydmuchujacy z tylu obudowy.
> Przelaczylem wiatraki (oprocz procka) na 7V. Przed upalami bylo 46
> stopni, w upaly 51.
>
> T.
Ja okleilem obudowe korkiem i pianka, na procek zalozylem copper shima czy
jak to sie tam
nazywa... przesmarowalem "dobrze" pasta srebrna bodajrze silver arctic2 czy
jakos tak;) Zwolnilem
mojego Titana TTB FanMatem tak gdzies o pol nominalnych obrotow i
tenperatura nie przekracza 53stopni...
a jest cicho i przyjemnie. Teraz nie musze wlaczac winampa zeby zagluszyc
halas;)
Pozdrawiam.