Re: Prosze o wskazanie karty graficznej...

Autor: Ronaldo Immortalis (imek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 12:52:35 MET DST

>Określ najpierw swoje wymagania - do czego to, jaka rozdzielczość, jaki
>masz sprzęt, ile chcesz wydać etc.

Chodzi mi o sprzet, ktory pozwoli mi zgrac z tasmy wideo film (do 1h
dlugosci) do pliku, ktory bede mogl potem odtworzyc na komputerze pIII
500 mgz.

Obecnie mam sprzet pIII 800mhz, Ge-force MX2, 256 mb ramu.

Jakosc moze byc zupelnie amatorska, co przeklada sie na rozdzielczosc
- zalozmy 640x400

Poza tym chcialbym tez zgrac filmy z kamery na VCD tak, aby moc je
odtwarzac na DVD stacjonarnym i TV.

Cena: za karte graficzna z ViVO do 500 pln.

za sama karte ViVo do 300 pln.

Jest jakas szansa?