Re: A co sadzicie o ...

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 11:45:53 MET DST

voytec wrote:
> A co myslicie o wentylatorze do zasilacza Coolermaster DAF s81???Czy
> jest cichy.

nie wiem, bedzie cichy przy jakis tam obortach :)

>Czy zasilacz jezeli nie ma wlaczonego wiatraka halasuje???

i tak i nie - przez 5 minut nie ale pozniej jak masz duzy pobor pradu to
moj.... zaczal piszczec :)) a zailo z niego goracem ze hej! (kopnelem noga
podczas gry
http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/rpm/ to moje cudenko i zeerwalem sciezke i
sie wylaczyl :D)

wiec lepiej tego nie robic.

> A moze ktos mi poleci dobry CICHY zasilacz-poprosilbym o firme i
> model-jezeli ktos jest z Krakowa to bylbym wdzieczny za info!!

sa recenzje - poszukaj googlem