Podkrecanie Celka, i440BX bios i plyta a-trend

Autor: pan_kierownik_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 12 Aug 2002 - 10:56:00 MET DST

Clear CMOS też robiłem, bios uaktualnilem i nic. Natomiast Sandra Sisioftu
powiada, ze plyta nie wspiera ACPI. A bios przewiduje obsluge tego standardu i
po instalacji Win98 stwrowniki w systemie zawieraja obsluge ACPI. W
dokumentacji plyty nic ni pisze o ACPI. Kolega mówił, że miał podobną płyte i
zworka sie wlacza sie SoftPowerControl, tylko u mnie nic takiego nie ma.

I przy okazji, na tej plycie jest Celeron 333. Plyta chodzi z FSB 66MHz. Jak i
ilemozna podkrecic to cudo?