Re: i440BX bios i plyta a-trend

Autor: Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 13:10:37 MET DST

A clear CMOS robiles? PO tej wymianie jeszcze raz, zeby sobie
zaladowal ustewienia defaultowe.
Jak nie to zeczywisic emogl pasc BIOS. TO sie zdarza.
Scuiagnij sobie ze strony atrenda i zrob upgrade. AFAIR wszystko tam
jest i bardzo ladnie daje sie sciagac... Poczekaj...
http://www.abios.com/ - tutaj beda:)
Pozdrawiam!
Aik