Odp: jak odzyskac dane z dysku ?

Autor: Straits (straits_NOSPAM_at_go2.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 10:30:27 MET DST

Użytkownik ArTuR <arthuros_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aj7qv2$kac$1_at_news.tpi.pl...

> się
>

> jakoś mi się w to nie chce wierzyć, a jak ze sterylnością, jak z próżnia,
> przecież jak rozkręcę dysk to dostanie się powietrze !!!

mówię jak najgbardziej poważnie ! Pozatym co z tego, że próżnia ? Ja jak bym
chciał odzyskać dane z tych dysków w pofesjonalnie się tym zajmującej
firmie, to bym zapłacił grubo powyżej 2k zł... a tak zrobiłem to sobie za
free. Pozatym firma jak rozkręci dysk, to i tak nie da Ci gwarancji, że się
uda, i dysku na pewno sprawnego nie dostaniesz, co najwyżej oddadzą Ci dane
na drugim dysku, który pewnie musisz u nich kupić, lub na CD.