Re: Maxtor D54x i jego dziwne stuknięcie ....

Autor: Pjnjo (pjnjo_at_gazeta.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 09:54:56 MET DST

Dnia Sat, 10 Aug 2002 11:29:50 +0200, "Phantasmagorion"
<phantasmagorion_at_wp.pl> napisał(a):

>LOL

?????

>Może długo pracował z wysoką temperaturą (nawet jeśli to 5400) i zaczyna się
>buntować.

Obudowa jest otwarta , w tle chodzi speedfan i temperatury 40 C nie
przekracza(da się go potrzymać ;) ).

>Ja bym tego w żadnym wypadku nie olewał.

Nie wiem , ale to jednak była wina przepięć w sieci energetycznej .
Zostawiłem go na sobotę i niedzielę i nie zwisł.

>W tej chwili nic nieprzychodzi mi do głowy.
>Lecz ja bym zrobił na wszelki wypadek backupa najważniejszych danych.

Już mi raz kiedyś Seagate padł , teraz backup robie regularnie.

>Czy ten dysk był w obudowie hot-swap, bo wnioskuje że to jakiś serwer jest.
>Na jakim systemie chodził "non-stop" komputer?

Nie , to taki typowy desktop , tyle że chodzi non-stop.

--
Pjnjo