Re: Maxtor D54x i jego dziwne stuknięcie ....

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 11:29:50 MET DST

> System chodzi non-stop od ponad 2 miesięcy . Sam dysk ma
> troszke ponad pół roku .
LOL

> Czy ktoś wie co mu odbiło ?
Może długo pracował z wysoką temperaturą (nawet jeśli to 5400) i zaczyna się
buntować.

> Czy mogę to olać , czy raczej powinienem
Ja bym tego w żadnym wypadku nie olewał.

> go wziąść pod lupę jakimś programem , jeśli tak to jakim ?
W tej chwili nic nieprzychodzi mi do głowy.
Lecz ja bym zrobił na wszelki wypadek backupa najważniejszych danych.

Czy ten dysk był w obudowie hot-swap, bo wnioskuje że to jakiś serwer jest.
Na jakim systemie chodził "non-stop" komputer?