Re: jak wyłączyc PCta ?;) [OT]

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 01:01:32 MET DST

Rafał 'R4v' Błachnio <raist_at_poczta.fm> wrote:
> Nie wiem czemu, ale wydaje mi sie, ze uwazasz mnie za idiote. No coz.

przepraszam; nie wiem czemu tak jest, ale czasami sprawiam takie
wrażenie ;(

http://www.google.com.pl/search?q=%22high+level+programming+language%22+

> Gogle tez potrafie obslugiwac. Jak sie nazywa dowod przez wyguglanie?

Jakoś tak jest, że w Internecie publikują się czasami autorytety
(jakieś uczelnie, magazyny specjalistyczne, wybitni specjaliści itd.)
Sam z tej wiedzy korzystam, jeżeli czegoś nie wiem (czyli często). Z
pewnością nie jest to żaden dowód, ale mimo tego polecam\

B.