Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 22:51:01 MET DST

Użytkownik "Phantasmagorion" <phantasmagorion_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Kolejny raz się mylisz. To co dobre niekoniecznie jest drogie.
> Kupiłem niedawno Geforca 4 Ti, planuje kontroler raid i jeszcze 2x
> BaracudaIV 80 GB

No to wlasnie pokazałeś ze sie nie znasz poczytaj sobie oficjalne FAQ
Seagate te dyski nie nadaja sie do RAID bo 2 chodza w nim wolniej niz 1 na
zwykłym kontrolerze. żałosny jesteś,jezeli mi nie wieżysz poczytaj archium
grupy ten temat był wałkowany już kilkanaście razy. No tak ale ty wtedy
chodziłeś jeszcze cegła w majtkach aby za daleko od domu nie odejść

więc nieposądzaj mnie o brak kasy. Po prostu część ludzi o
> małych mozliwościach i wiedzy mówiła ze ta płyta jest bee (K7S5A). Kupiłem
> ją, skonfigurowałem i działa. Działa również bratowi od pół roku, paru
> znajomym. Znam ludzi któży złożyli naprawde dużo zestawów na ECS-ie, z
> któymi niebyło najmniejszego problemu.

Tu też sie mylisz sprzedaż ECS w kanale dystrybucyjnym zmiejsza sie, wiele
firm zrezygnowało z tego cudu bo traciło klientów. Nikt nie włoży do
markowego zestawu wysokiej klasy dla klienta korporacyjnego plyty ECS. Ale
ja rozumiem ze u was na wiosce ECS to hit sezonu i dodają je każdemu kto
kupi dojarkę w GS-ie

Co z tego wynika? Znają się lepiej od
> ciebie, bo na szczęście w tej branży się raczej nieliczy. Często jest to
po
> prostu niewiedza, i nieumiejętne posługiwanie sie sprzętem. Trochę się
> douczyć musisz (ja już wiem tyle, ze mogę ci polecić to właśnie), skoro
masz
> takie problemy ze sprzętem, zamiast obrażać kogoś kto ma racje, wysuwając
> nietrzymające się kupy gadki. Zajrzyj do manuala od płyt ECS-a, i potem
> gadaj to co ci ślina na język przyniesie.

Manual ECS BUHAHAA widziałeś tą podła zółtoniebieską książeczkę przecież
tam nic nie ma , Instrukcja jest równie beznadziejna jak i cała reszta,
podobnież płytka własciwie to mogło by ich nie być.....

> Także panie : kowalu. Kujesz puki gorące, ale nierobisz tego tak jak trza,
> stąd masz problemy.
> Oprócz tego nieuważaj siebie za jakiegoś wielkiego znawce, bo z twoich
> postów wynika ze nim niejesteś.
> Jak to sie mówi: " w gębie każdy jest mocny ", nieobraź się, ale to pasuje
> do ciebie, tylko gorzej z czynami.

Wypisze tutaj twoje argumenty z poprzednic postów aby ukażać twoją fachową
wiedzę
przecież to mówi samo za siebie....... bez komentarza ludzie na liscie to
czytaja i widza jaki ekspert jesteś:

Tak tak , taki złom to ty sam jesteś,
jak nieznasz tematyki to się nieodzywaj

Powodów było wiele, min dlatego, że takie lamerstwo jak ty nieumie
obsługiwac komputera, stąd są problemy z ECS-ami.

Cóż, na twoją głupote niema lekarstwa, ani na pierdoły jakie wypisujesz.
Jeżeli ja mam komputer za 1500 zł, to ty masz 386
na którego twój tatuś pracował 10 lat, a ty żebrałeś pod kościółkiem
(mamusia była na zasiłku). Pewnie nieraz dawałem ci drobne,
byś mógł w końcu kupić takie cudeńko. Dobra rada - zapisz się na jakąś
terapie, poczytaj troche o tematyce.
W takim razie do zobaczenia za jakieś..... 20 lat

Ogolnie to przeciez nie trzeba być znawcą avy stwierdzić ze po drugiej
stronie siedzi frajer tak panowie frajer któremu się wydaje ze jest " panem
mądralinskim" "znawcą|" tylko jakoś nie stać go na jakąś rozsądną wypowiedz
na Temat ale coż wybaczy mu to przekracza jego możliwośći intelektualne.
tacy jak on to sprzątaja serwis i nie wolno im się do sprżetu dotykąć