Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 22:29:06 MET DST

> ja kupil bo go nie bylo stac na lepsza...
Kolejny raz się mylisz. To co dobre niekoniecznie jest drogie.
Kupiłem niedawno Geforca 4 Ti, planuje kontroler raid i jeszcze 2x
BaracudaIV 80 GB więc nieposądzaj mnie o brak kasy. Po prostu część ludzi o
małych mozliwościach i wiedzy mówiła ze ta płyta jest bee (K7S5A). Kupiłem
ją, skonfigurowałem i działa. Działa również bratowi od pół roku, paru
znajomym. Znam ludzi któży złożyli naprawde dużo zestawów na ECS-ie, z
któymi niebyło najmniejszego problemu. Co z tego wynika? Znają się lepiej od
ciebie, bo na szczęście w tej branży się raczej nieliczy. Często jest to po
prostu niewiedza, i nieumiejętne posługiwanie sie sprzętem. Trochę się
douczyć musisz (ja już wiem tyle, ze mogę ci polecić to właśnie), skoro masz
takie problemy ze sprzętem, zamiast obrażać kogoś kto ma racje, wysuwając
nietrzymające się kupy gadki. Zajrzyj do manuala od płyt ECS-a, i potem
gadaj to co ci ślina na język przyniesie.

Także panie : kowalu. Kujesz puki gorące, ale nierobisz tego tak jak trza,
stąd masz problemy.
Oprócz tego nieuważaj siebie za jakiegoś wielkiego znawce, bo z twoich
postów wynika ze nim niejesteś.
Jak to sie mówi: " w gębie każdy jest mocny ", nieobraź się, ale to pasuje
do ciebie, tylko gorzej z czynami.