Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 20:16:54 MET DST

Argumenty pisałem już w innych postach (wątkach) , jak cie to bardzo
interesuje to poszukaj
w archiwum. Zreszta mam pisać setny raz argumenty, po których przeczytaniu i
tak będziesz
wiedział swoje i zdania niezmienisz? Po co takie coś? Strata czasu.

Naucz się wyrażać, bo opierdal**** kogoś na dłuższą mete wydaje mi się bez
sensu.
I tak nic sobie nierobie z tego co piszesz, więc równie dobrze możesz tego
niepisać.
To , że następny raz bym wyjechał tekstami rodem z ulicy, to by dobrze
nieświadczyło.
Raz można stracić panowanie, ale bluzganie na wzajem przez kilkanaście
postów świadczy o
głupocie.
Jak znowu wyjedziesz referatem pełnym epitetów (w negatywnym znaczeniu) to
naprawde
przestane odpowiadać.