Re: Jak schłodzić HDD?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 20:04:43 MET DST

> p.s. chłodzenie góry jest równoznaczne z dołem, bo temperatura się
> przenosi, a jak ostatnio widziałem barracudę 4 to była tam taka gąbka.
> oczywiście jest to tylko moim dmysłem, że jest to barracuda 4 :)

tylko przeczy to troche zjawisku _konwekcji_ (unoszenie sie nagrzanego
powietrza) - mysle ze gdyby bylo jak piszesz to HDD bylyby montowane
elektronika do gory - ale moge sie mylic

zreszta wentylatory tez mozna wyeliminowac - do scalakow doklejamy
radiatorki i na gore HDD tez tyle ze jeden o duzej powierzchni rozpraszania
ciepla, ale tu trzeba by zrywac "naklejki"...

pozdrawiam