Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 18:36:08 MET DST

> Synku jak widziałeś w zyciu jedno K7S5A to się nie odzywaj,
No to się odzywam dzidziu, bo widziałem wiecej niż ty.

> bo z twoich postów na grupę mozna tylko wywnioskować że jesteś niedojżały
emocionalnie a
> i wiedzy też ci sporo brakuje.
Dziwne, zawsze to samo sądziłem o tobie, tyle ze ci wiedzy nie tyle brakuje,
co jej w ogóle niemasz.

> Nie będę marnował kalwiatury na pisanie po raz tysięczny jakim SHITEM jest
ECS.
Ale jednak piszesz swoje głupoty. Zastanów się, pomyśl dobrze, zanim coś
sensownego
napiszesz, bo z tym jest u ciebie baaaaaaaaaardzo trudno.

> Powiem tak serwisuje teo coś około 40 -60 sztuk tygodniowo więc uwież mi..
dobrze wiem z jakim ZLOMEM mam
> doczynienie, z jak fatalnych podzespołów jet toto wykonane.
Ba! może 500-600

> Odpowiedz sobie na pytanie dlaczego kupileś taki szmelc.... szczerze ...
bo chyba nie dla
> jego zalet.... tylko dla jednego podłej ceny.
Powodów było wiele, min dlatego, że takie lamerstwo jak ty nieumie
obsługiwac komputera, stąd są problemy z ECS-ami.

>Ludzie nie rozumieją jak sprzęt komputerowy kosztujacy zaledwie 70 - 50
procent wartości najlepszych
> podzespołów możę być dobry.
Rozumieją, ale ty nierozumiesz jakie głupoty wypisujesz tutaj

> Kupiłeś to tylko dla tego że mamusia poskapiła ci pieniążka i by ci
niestarczyło na twoj wypasiasty procesorek... Teraz
> siedzi to padło w twoim komputerku za 1500 zł i czeka dnia aż się wysypie
Cóż, na twoją głupote niema lekarstwa, ani na pierdoły jakie wypisujesz.
Jeżeli ja mam komputer za 1500 zł, to ty masz 386
na którego twój tatuś pracował 10 lat, a ty żebrałeś pod kościółkiem
(mamusia była na zasiłku). Pewnie nieraz dawałem ci drobne,
byś mógł w końcu kupić takie cudeńko. Dobra rada - zapisz się na jakąś
terapie, poczytaj troche o tematyce.
W takim razie do zobaczenia za jakieś..... 20 lat

> Nie pozdrawiam
Przykro mi z powodu twojej ułomności, moje dziecie.