Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 11:49:44 MET DST

Użytkownik "Phantasmagorion" <phantasmagorion_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Tak tak , taki złom to ty sam jesteś,
> jak nieznasz tematyki to się nieodzywaj.

Synku jak widziałeś w zyciu jedno K7S5A to się nie odzywaj, bo z twoich
postów na grupę mozna tylko wywnioskować że jesteś niedojżały emocionalnie a
i wiedzy też ci sporo brakuje. Nie będę marnował kalwiatury na pisanie po
raz tysięczny jakim SHITEM jest ECS. Powiem tak serwisuje teo coś około
40 -60 sztuk tygodniowo więc uwież mi.. dobrze wiem z jakim ZLOMEM mam
doczynienie, z jak fatalnych podzespołów jet toto wykonane. Odpowiedz sobie
na pytanie dlaczego kupileś taki szmelc.... szczerze ... bo chyba nie dla
jego zalet.... tylko dla jednego podłej ceny. Ludzie nie rozumieją jak
sprzęt komputerowy kosztujacy zaledwie 70 - 50 procent wartości najlepszych
podzespołów możę być dobry. Kupiłeś to tylko dla tego że mamusia poskapiła
ci pieniążka i by ci niestarczyło na twoj wypasiasty procesorek... Teraz
siedzi to padło w twoim komputerku za 1500 zł i czeka dnia aż się wysypie

Nie pozdrawiam