Re: Jakie napiecia ???

Autor: Rafalus (rkowalik_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 09:37:15 MET DST

> najlepiej bedzie jak pozyczysz od kogos zasilacz i odpalisz kompa - i czy
> bedzie jakas roznica czy nie

niestety nie mam chwilowo takiej mozliwosci, ale moze uda mi sie kogos
znalezc z zasilaczem AT.

> osobiscie doradzam poodlaczanie wszelkich mozliwych uzadzen od kompa tj.
> tasm od dysku twardego, cd, flopa, powycioganie wszystkiego poza k.graf i
> odpalenie wtedy - jezeli odpala tzn. ze jest jakis konflikt - czego? - no
> pokolei wkladasz k.dzwiek (i inne w sloty pci) pozniej podlaczasz tasmy od
> dyskow - jezeli nie odpali po kolejnej czynnosci - to juz wiesz co go boli
> wtedy mozesz radzic cos na to

To bylo pierwsze co zrobilem. Odlaczylem nawet LPT i COM'y. Niestety nic nie
pomoglo. Grafike i pamiec sprawdzilem na innym kompie i jest ok. Pozostaje
mi sprawdzicz te plyte na innym zasilaczu.

Dzieki za rady.

Rafalus