Re: upgrade biosu na a7v333 i ZGON - PILNE

Autor: TraPer (NOSPAM.mjtrap_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 18:57:09 MET DST

> 'zflaszuj' bios jeszcze raz (poomacku) albo przygotuj autoexec'a do
> flaszowania i odpal kompa z dyskietki ;-)

Niestety próbowałem coś z niej wydusić ale stacja dyskietek coś nie
reagowała.
Ostatecznie wybrałem ostatnie rozwiązanie czyli wymianę.

Ku przestrodze kolegów z grupy pecet:
upgrade biosu a7v333 biosem 1011 + windowsowy updater z cd do płyty =
KŁOPOTY.

znalazłem w archiwum grupy wiadomość o takich samych kłopotach
przy takim zestawieniu. (Co mnie podkusiło żeby flashować z wingrozy -
bo to pewnie wina wingrozowego programiku do flashowania)

Dzięki za odpowiedź.

Sprawę załatwiłem pomyślnie więc do następnego probsa.

TraPer