Re: Bufer zapisu

Autor: Marek B (sorexman_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 18:59:00 MET DST

> Od niedawna mam nagrywarke i nie wiem czy to jest problem czy tez nie
> dlatego chce sie czegos dowiedziec. Po zrobieniu obrazu plyty chce nagrac ta
> plyte z predkoscia 20x w WinOnCD 3.8 i plyta sie nagrywa tyle tylko ze bufer
> zapisu jest maly a momentami zerowy i wydluza sie czas zapisu. To jest
> normalne czy moze cos nie tak? Z gory dziekuje za wszelkie informacje.

Warto zastanowić sie czy masz wszystko na dysku poukładane. Bo jak
wypalasz pliki, które są strasznie pofragmentowane to następują
opóźnienia w odczycie ich z HDD i wyczerpuje sie bufor zapisu.

Dla próby wypal płytke z mniejszą prędkością i sprawdz, czy bufor nie
będize sie opróżniał.

Jeśli to fragmentacja plików jest przyczyną spowalniania zapisu to może
pomóc defragmentacja dysku.

Ps. Czy w czasie nagrywania działają jakieś inne programy, czy robisz
coś innego na kompie co wymaga odczytywania i zapisywania danych na HDD??

--
Pozdrawiam.
Marek B