Re: Częstotliwość odświerzania a ostrość.

Autor: MC (emsi_at___alpha.net.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 13:25:43 MET DST

Użytkownik "ari" <ari_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Wraz ze zwiększaniem częstotliwości odświerzania ekranu (Savage 1) spada
mi
> jakość - ostrość. Pytanie mam takie: czy to jest wina karty (i po wymianie
> na coś lepszego się zmieni), czy też to monitor ma taką właściwość.

Zarowno i monitora jak i karty.
Markentingowo zawsze ci napisza ze karta osiaga np. rozdzielczosc 2048x1536
przy 200Hz ale jakos nikt nie wspomina wtedy o jakosci takiego obrazu.

Oczywiscie relatywnie mniej to dotyczy tzw. lepszych kart pod wzgledem
jakosci obrazu (Matrox , oryg. ATI).

Reszte kart pomine milczeniem.

MC

http://eusmc.com