Czest. odsw.Monitor - karta

Autor: Lesior (lesiorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 13:32:06 MET DST

Czesc.

Kupilem sobie nowa karte (Redeon 7500 - jakis noname). Okazuje sie, ze
pod windowsem 98se nie moge ustawic wyzszych czestotliwsci odswierzania
przy 1024x768 niz 75Hz. Spowodowane jest to, jak mysle, tym, ze system
nie wykrywa mojego monitora (noname), ktory jednak potrafi przy tej
rozdzielczosci pracowac nawet 150Hz. W Win Xp moge to ominac specjalna
opcja, ktora omija blokowanie czestotliwsci, ktorych monitor niby nie
aceptuje.

Co mam zrobic zeby dalo sie zwiekszyc czest. odswierzania?

Stery mam najnowsze ze strony ATI.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
Lesior

+------- http://gitara.iq.pl/lesior/ -------+