Re: slot AMR

Autor: BlackMan (black_man_at_tlen.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 12:53:30 MET DST

Uzytkownik "Serafin" <nie_at_ma.spamu.pl> napisal w wiadomosci
> szukalem w necie i nigdzie nie moge znalezc informacji o slocie AMR,
> do czego on sluzy, czy warto zwracac uwage na posiadanie takiego slotu
> przez plyte?
>
> S.
witam
Ten slot to jest cos co mialo pozwolic na to aby np. modem nie zajmowal nie
potrzebnie slotu PCI . Mozna kupic np. modem AMR który jest mniejszy ale
dziala tak samo ja kazdy inny :-) Moim zdaniem nie warto sobie zawracac tym
glowy, jesli jest to ok jak go nie ma to trudno.