Re: slot AMR

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 17:50:33 MET DST

Hej

Uzytkownik "Serafin" <nie_at_ma.spamu.pl> napisal w wiadomosci
> szukalem w necie i nigdzie nie moge znalezc informacji o slocie AMR,
> do czego on sluzy,

Audio Modem Riser - wynalazek Intela, mial posluzyc do instalowania nowej
generacji modemów (i ewentualcie kart dzwiekowych, sieciowych...). Mam to i
taki mini-modem Askey i generalnie zadowolony jestem (chociaz jakbym mial
modem na PCI to pewnie tez bym byl:) ). Naprawde zadowolony jest jeden mój
kolega ktory ma w plycie duzo urzadzen na PCI i taki modem AMR byl dla niego
jedynym wyjsciem. Pomysl sie na rynku tak nie calkiem przyjal bo modemy AMR
praktycznie nie byly tansze od PCI (a w zalozeniu mialy byc bo tam w nich
nic prawie nie ma poza gniazdem telef., to sa softmodemy, prawie wszystko
robi za nie plyta glowna). Ale kolesie dalej to ciagna, ostatnio pojawilo
sie zlacze CNR a po nim jeszcze jakies, ACR chyba... tylko sprzetu pod to
zlacze nie ma prawie na rynku...

czy warto zwracac uwage na posiadanie takiego slotu
> przez plyte?

nie bardzo, chyba ze tak jak ten moj kolega masz/planujesz miec duzo
urzadzen na PCI w plycie z mala iloscia gniazd PCI. Finansowo to jest
praktycznie zadna roznica miedzy tanim modemem PCI a AMR, AMR wrecz moze byc
juz trudno dostac

--
Pozdrovionka
Speedy