Re: Bufer zapisu

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 12:14:40 MET DST

"Łukasz" napisal(la) dnia 2002-08-10 10:51, te oto slowa:

> Od niedawna mam nagrywarke i nie wiem czy to jest problem czy tez nie
> dlatego chce sie czegos dowiedziec. Po zrobieniu obrazu plyty chce nagrac ta
> plyte z predkoscia 20x w WinOnCD 3.8 i plyta sie nagrywa tyle tylko ze bufer
> zapisu jest maly a momentami zerowy i wydluza sie czas zapisu. To jest
> normalne czy moze cos nie tak? Z gory dziekuje za wszelkie informacje.

Szybkosc nagrania uzalezniona jest od jakosci nosnika. Jezeli system
kontroli napedu (oceny jakosci nosnika) stwierdzi, ze plyta nie spalnia
odp. kryteriow moze redukowac szybkosc zapisu.

Wlacz DMA/UDMA dla dysku i nagrywarki. Zmien nosnik oraz program (jest
tego pelno, shareware, freeware itd.). ;-)

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"