Re: DVD i napisy

Autor: John Doe (John_at_doe.com)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 11:36:02 MET DST

"Andrzej Kubicki" <andrzej_at_nospam.inteko.com.pl> wrote in message
> Mam maly problem:
> Przy wlaczonym sprzetowym wspomaganiu w powerdvd i atidvdplayer
> nie sa wyswietlane podpisy, jesli wylacze to nie ma problemu - sa.
> Sprzet:
> Celeron1300
> 512ram
> Ati Radeon8500 (sprawdzane na oryginalnym ATI i na PowerColor)
> najnowsze Catalysty
> swieza instalka winXP
> co moze byc przyczyna ?
> Pozdrawiam
> Andrzej
> ak_at_inteko.com.pl

Witam!

Mam to samo i chetnie bym uslyszal jak udalo sie komus przeskoczyc ten
problem.
Dodam jedynie, ze na oryginalnym ATI DVDPlayer'ze (ktory ogolnie jest raczej
do bani),
sa napisy, ale za z kazym ich pojaiwiniem sie caly erkan lekko sie
rozjasnia, dzieki czemu mamy
przemile mruganie obrazu podczas ogladania filmu :((

Zdrowko
Tomek