Re: DVD i napisy

Autor: Manio (manio07_at_BEZ_MIELONKI.interia.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 17:20:08 MET DST

> Mam to samo i chetnie bym uslyszal jak udalo sie komus przeskoczyc ten
> problem.
No to już Ci piszę :)
Więc mam Radeona 7500 64MB DDR i świeżo po instalacji w2k zainstalowałem
sobie najnowsze Catalyst'y w wersji 5.13.01.6043
i okazało się, że też nie mam napisów (kiedyś miałem)! :((((
zacząłem "czarować" i zainstalowałem oryginalne sterowniki z płytki
w wersji 5.13.01.3276 - efekt: mam napisy!
Jedyny efekt uboczny jest taki, że przy odpaleniu DVD mam ciemny ekran
niż standardowo i zawsze go muszę rozjaśnić suwakiem na zakładce sterownika
klikając Default (zakładka Barwa/Jaskrawość nakładki - nie wiem jak to jest
w angielskiej wersji bo bym musiał locale na US przełączać)
Po prostu PowerDVD przy starcie "zmienia wartość tego suwaka" - i to mnie
wkurza ... ale jakoś muszę do tego dojść ...

pozdrawiam
Mariusz "Manio" Białończyk; mailto:manio07_at_interia.pl
ICQ#: 17553802; linux registered user: 182639