Re: problem machTV + WinXP

Autor: Lisek Urwisek (Gagostino_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 11:19:52 MET DST

Moretv 3.42 u mnie dziala, borgi sie wysypywaly(brak pamieci),tez mi za 1
razem moretv sie uruchomil, a po jakism czasie nie odnalazl kart na
chpisecie BT848 ,ale wykasowalem ten klucz w rejestrze ,restart i dziala, z
windami to juz tak bywa.Ja natomiast mam problem z kolorami,raz mam jasno
raz ciemno moze ktos wie jak ustawic na stale jasnosc koloru bez tych
"odcieni" ,bo trace juz nerwy :)