Re: problem machTV + WinXP

Autor: Magic (magic24_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 10:58:49 MET DST

Użytkownik "Lisek Urwisek" <Gagostino_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> "Mogą wystąpić błędy: "Es wurde kein BT848, BT849, BT878 oder BT879
> gefunden - nie znalazłem BT848 itd. itd. ". W tym wypadku za pomocą
programu
> C:\Windows\Regedit.exe pod usunąć klucz pod adresem "HKEY_LOCAL_MACHINE\
> SYSTEM\ CURRENTCONTROLSET\ SERVICES\ HWIONT" i uruchomić system od nowa."

Alez oczywiscie ,ze modyfikowalem rejestr w ten sposob:)
Dziwna jest to ,ze nie chodzi skubany moretv - jak chodzil wczesniej na
identycznych sterownikach.
Sprobuje chyba wyjecia wszystkich kart z wyjatkiem grafiki i wtedy powalcze.

> Tez przez to przechodzilem.
>
> PS. uzywalem sterownikow borga to system odpalal mi sie z minute dluzej,
> wiec przerzucielm sie na sterowniki Conexant,jakosc moze troche gorsza ale
> system przy ladowaniu nie dostaje "czkawki"

Dokladnie - poza tym te sterowniki (borga) wykladaly mi xp - no idea why !!!

Pozdrowienia