Re: Tunerr TV

Autor: usun_to (lucass.home_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 10:53:06 MET DST

pecet wyskrobał (a) w news:aj2iu9$3m$1_at_sunsite.icm.edu.pl:

> mozecie mi pomoc???:)
> otoz chce sobie kupic tuner tv ( moze cos takiego
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=837 ale z radiem )
> i mam pytanie. Kupuje go glownie po to aby nagrywac programy na cd , i
> slyszalem gdzies iz tuner ma tez ograniczenie podczas nagrywania ( chyba
> przeceitnie 30 klatek na sekunde ). Wiec jak to jest , chodzi mi o
> najzwykleszpy tuner tv na pci , czy obraz pod nagraniu bedzie plynny jak
> normalnie , czy beddzie spowolniony?

Mam ten tuner w tej samej wersji bez radia. Jesli wolisz troche
zaoszczedzic to kup bez radia, bo i tak tuner obsluguje czestotliwosci
radiowe wiec jakos sie to radio wlaczy ;). Oczywiscie trzeba na to
poswiecic troche czasu, ale rezulatat powinien Cie zadowolic. Programy
bedziesz mogl nagrywac bez wiekszych problemow. A co do 30 klatek na
sekunde to jest ich tylko 25/s i nie jest to ograniczenie Tunera tylko tak
jest nadawany sygnal telewizyjny.

--
      _