Tunerr TV

Autor: pecet (michal522_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 10:29:44 MET DST

mozecie mi pomoc???:)
otoz chce sobie kupic tuner tv ( moze cos takiego
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=837 ale z radiem )
i mam pytanie. Kupuje go glownie po to aby nagrywac programy na cd , i
slyszalem gdzies iz tuner ma tez ograniczenie podczas nagrywania ( chyba
przeceitnie 30 klatek na sekunde ). Wiec jak to jest , chodzi mi o
najzwykleszpy tuner tv na pci , czy obraz pod nagraniu bedzie plynny jak
normalnie , czy beddzie spowolniony?

p.s wiem ze glupie te pytania , ale oto mi glownie chodzi

Pozdrawiam
michal