lekki OT ale moze jednak :) baterie accu

Autor: Tonzi (tonzi_at_ino_mi_tu_nie_spamuj.icpnet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 22:20:12 MET DST

wiec tak mam ladowarke do baterii Ni-Cd i 4 bateryjki NiMH
czy moge uzywac tej ladowarki czy musze zaopatrzyc sie w w stosowna?
jesli tak to czy moga wystapic ew. (jakie) problemy?

psosilbym o odpowiedz szybka i tresciwa i najlepiej kogos kto sie na tym
zna :)

ps - baterie qpilem do bezprzewodowej myszki i klawiatury logitecha
:))))))

--
www.google.com ->tonzi :) result :
Tonzi is the 77,067th most popular