Re: Wentylator

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 22:00:18 MET DST

> Mam teraz A1200 i firmowy wiatrak z boxa(chyba coolermaster)ale jest on
> BARDZO glosny i bardzo trzeszczy teraz-wyczyszczenie go nie pomoglo.I moje
> pytanie-jaki cichy,wolnoobrotowy wentylator kupic(NIE bede procka
> podkrecal)Myslalem o Zalmanach,Jamicon i Coolermasterze z gazem(wyczytalem
> nich w Chip 7/2002)Ktore modele byscie mi polecili,konkretne nazwy,cena do
> 200zl.

a po jaka cholere wywalac tyle kasy ?
IMHO do tego procka styknie zwykly Titan D5TB (3) - 25-30zl
http://www.titan-cd.com/d5t.htm
jak nie pasi to taki sam Titan tyle ze wentylatorem posiadajacym termistor
i dostosowujacym predkosc do temp Titan D5TB (TC) - 45zl
http://www.titan-cd.com/d5tc.htm poczytaj o wentylatorku (FAN)
sposob na ich wyciszenie zdejmujesz grilla (ta metalowa kratke), mozesz tez
dac podkladki miedzy wiatrak i radiator

a jak chcesz super cichy to zobacz cos firmy Arctic-Cooling
http://www.arctic-cooling.com/arctic_e.html - "Products"
- Super Silent 2000/2500
- Super Silent Pro
jakas firma z Wa-wy jest dystrybutorem - zobacz do "Distributors"

> Aha,jezeli ktos z Krakowa wie gdzie by mi mogli w Krakowie wyciszyc
> kompa,to bylbym bardzo wdzieczny!!!

u Ciebie w domu - Twoje rece ;-)
kupujesz korek i jakis klej montazowy wodny - troche zabawy i duzo
satysfakcji :-)
mozesz tez uzyc mat do wygluszania samochodow, mat bitumicznych do oklejania
rur od CO, gabki o duzej gestosci itd.

BTW pamietaj tez o dodatkowym chlodzeniu "budy" bo inaczej nawet najlepszy
cooler nie pomoze Twojemu prockowi - jakies dodatkowe wentyle by sie
przydaly - polecam Coolermastery z Termistorem na kabelku
http://www.coolermaster.com.hk/en/products/casefan/main.html - okolo
35zl/szt

PS mam nadzieje ze nie masz jednej z tych koszmarnych obodow z zasilaczem
umieszczonym pionowo i zaslaniajacym procka bo w tym przypadku musisz sie
"pozbyc" zasialcza tzn wywalic w inne miejsce np na zewnatrz - bo inaczej
nici z wydajnego chlodzenia procka i przydaloby sie zrobic cos z kablami od
napedow (przynajmniej poupinac tak zeby nie przeszkadzaly w obiegu powietrza
w "budzie")

pozdrawiam