Wentylator

Autor: voytec (margge_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 21:36:12 MET DST

Mam teraz A1200 i firmowy wiatrak z boxa(chyba coolermaster)ale jest on
BARDZO glosny i bardzo trzeszczy teraz-wyczyszczenie go nie pomoglo.I moje
pytanie-jaki cichy,wolnoobrotowy wentylator kupic(NIE bede procka
podkrecal)Myslalem o Zalmanach,Jamicon i Coolermasterze z gazem(wyczytalem o
nich w Chip 7/2002)Ktore modele byscie mi polecili,konkretne nazwy,cena do
200zl.Aha,jezeli ktos z Krakowa wie gdzie by mi mogli w Krakowie wyciszyc
kompa,to bylbym bardzo wdzieczny!!!