Re: 2x Karta TV

Autor: Marcin (marskow_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 18:16:37 MET DST

Użytkownik "bezrobotny" <elwis2000_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> wstęp:
> mam dwie karty TV, na jednej chce oglądać TV, a na drugiej
> słuchać radia /nie zastanawiajmy się narazie dlaczego, najlepiej
> nie zastanawiajmy się nad tym w ogóle... ;o)/... obie karty są
> na podobnych chipsetach...

Moze sprobuj zainstalowac nowsza generacje sterownikow, czyli stery typu
WDM.
Z tym, ze one najlepiej chodza pod Win 2000. Ale jesli bardzo Ci na tym
zalezy,
a inaczej sie nie da tego zrobic, mozesz sprobowac. Wtedy przestanie Ci
dzialac
orginalny soft do ogladania TV, ale zacznie dzialac iuVCR, bardzo dobry
program
i do ogladania i nagrywania. Najpierw jednak musisz sprawdzic czy istnieja
sterowniki WDM
do Twoich kart - na stronie producenta lub na stronie iulabs.com.
Ale uprzedzam, ja tylko teoretyzuje, poniewaz nigdy nie podlaczalem 2 kart
TV do kompa.
Pozdrawiam,
de Scurvy