2x Karta TV

Autor: bezrobotny (elwis2000_at_go2.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 20:12:35 MET DST

wstęp:
mam dwie karty TV, na jednej chce oglądać TV, a na drugiej
słuchać radia /nie zastanawiajmy się narazie dlaczego, najlepiej
nie zastanawiajmy się nad tym w ogóle... ;o)/... obie karty są
na podobnych chipsetach...

zagadnienia:
1. jak instaluje jedna kartę to instaluje się od razu druga,
  ale na złych sterownikach, później nie wiem która to która...
2. wszystkie znane mi programy nie pozwalają na wybór karty
  /poza VirtualDUBem, ale przecież nie będę oglądał TV
  VirtualDUBem ;o)/, chyba wykrywają pierwszą w
  kolejności (jakiej?)

czego oczekuję:
że ktoś powie mi jak zainstalować dwie karty TV na innych
sterownikach i poda nazwę programu w którym można wybrać
sobie kartę TV z której chcemy oglądać telewizję...

pozdr:
pomocy!

"nie ma to jak na bezrobociu..."